Thursday 7 August 2014

New In ~ A Haul Post pt. 2

Heya darlings! I usually post New In posts in the end of the month or the very beginning of the second one, but July was a bit busy with all the packages. I already showed you what I bought and gotten here, but just after I left Ljubljana for about a week, three packages came into my mail box and for these I am super excited. If any of you already thought I forgot about nail polish - I sure as hell did not. It's just that I got a bit pickier. :)



Nail polish!! I did a swap with a lovely lady at Moj butik and well, killed some lemmings. Barielle Mryza's Meadow was on my WL now for about three years. One of the rare shades I wanted since the beginning of my nail polish obsession and until now. And now I finally have it and the best part is, it did not disappoint on the nails.

Second lemming killed - a good yellow creme, again Barielle, shade Lemondrops. I love it and it is perfect in two coats!

Color Club Glitter Envy is amazing neonish green with glitter, a unique neon I put on my WL the moment I saw it at Scrangie's. 

O.P.I. mini Take the Stage looks like a perfect reddish copper and Essence Fruity LE One Kiwi A Day is probably the only LE Essence I have on my WL, because I love the combo of greens and glitter and because I adore the name, with the Kiwi in it. 


Buying a topcoat was loooong overdue. Everything I had at home applied like a toothpaste, it was a nightmare. Invincible Dry Fast Top Coat is, so say the gals online, everything Seche Vite is without all the cons SV has - shrinkage, smell and fast drying in the bottle. We shall see. Right now I of course adore it, I swear my mani was dry under 2 minutes. And I mean stone dry! Awesomeness. We'll see how it goes when I'm down to half the bottle. 


Ah yes, another gorgeous package from ličila.si. I <3 Makeup is a sub-brand of Makeup Revolution and it appeals to me somewhat more, I don't know why. Maybe the effect of the two products I got, the Brows set in Fairest of Them All is really awesome, I already tried it. But the lipstick. Ah, the lipstick. I am ridiculously in love with the shade. I heart makeup, line I heart my lips, shade Racing Heart, a perfection. <3




And I almost forgot: free shipping until end of August at ličila.si! Skorajda sem pozabila, zastonj poštnina do konca avgusta za vse bralke! KODA: BLOG-POSTNINA


Finally, a small purchase:

Essence Eye Blender Brush. I found it in our local Müller. You can't have too many brushes anyway and this one was a bargain. And before that my outcome of Essence brushes was 50:50, let's see how this one will turn out.


These packages made my week, really, I love what I've gotten. Reviews will follow, if you have any extra wishes what should come first, as always, let me know in the comments.


What did you get in your mailbox lately?


Thank you for reading and commenting!

9 comments:

  1. Torej praviš, da je tale MR paletka za obrvi fajn? :) Jaz sem jo danes zjutraj ravno naročla, poleg še dveh drugih izdelkov, ki sta me že dolgo mikala..pa še tako fajn kodo za blogerke so nam dali na Ličila.si. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, poskusila sem jo nosit zdaj dvakrat, kljub vročini senčka ne zbledi, vosek pa res fiksira obrvi, tako da sem zaenkrat navdušena, res imam urejene obrvi dolge ure (navadno mi svinčnik zbledi v dveh urah). Uporabljam najtemnejšo senčilo, sta pa drugi dve senčili IMO idealni tudi za svetlolaske. S tem da uporabljam zaenkrat priložen aplikator, pa je tudi ta super, sploh ne uporabljam svojega čopiča. Ja, jaz tudi zdajle delam seznam za naročilo. :D

      Delete
  2. Takoj ko sem videla sliko tega nadlaka sem pomislila na Seche Vite. Ne bi moral biti bolj podoben po videzu:)) Zdaj me pa res zanima ocena tega!:) Se že veselim. Pa tudi paletka za obrvi izgleda super. Meni se tudi zdi, da je ta "podznamka" že bolj dograjena kot prejšnji izdelki:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolikor sem prebrala, so itak iste firme, samo da so tu poskusili popraviti vse kar naj bi bilo pri Seche narobe. :) Bom napisala oceno takoj ko vidim, kdaj se bo začel gostiti, zdaj bova itak imela honeymoon obdobje prvo tretjino flaške. ;) Paletka je top, meni najtemnejše senčilo blazno ustreza in zdaj v tej vročini zdrži, super je.

      Delete
  3. Kje si kupila Invincible Dry Fast Top Coat? Upam, da boš po nekajkratni uporabi napisala oceno, ker se povsem strinjam s teboj, da nakupovanje nadlaka je nočna mora. Včasih sem čakala, da se manikura sama posuši in sem si vzela tudi 1-2h časa, da je bila kot mora bit, ampak nimam več volje toliko časa čakat in si želim, da bi dobila kakšnega, s katerim bi lahko celo manikurao uredila v 15 minutah :) trenutno imam od Essence, ki je zadovoljiv, vendar bom najbrž ko tega porabim, kupila od Seche Vita, ker sem videla, da je dobavljiv tudi v eni izmed SLO spletnih trgovin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, jaz brez hitrosušečega nadlaka ne bi imela potrpljenja z mazanjem, po možnosti vse namažeš, počakaš dve uri in se potem naslednje jutro še zmeraj zbudiš s poškodovano manikuro. Kupila sem ga pa na ebayu, če te zanima prodajalec, sporoči, je zanesljiv. Bom napisala oceno, sem jo pa nameravala napisati potem, ko bom videla, kdaj se bo začel gostiti, da ga primerjam s Seche Vite. Bom pa spisala kak prispevek še o ostalih hitrosušečih topperjih, ki so mi všeč, ok? :)

      Delete
    2. Malo pozna... Zaenkrt me še ne zanima prodajalec, ker imam še 4 nadlake za porabit (krčim zalogo), bom bila pa zelo vesela, če boš spisala prispevek o ostalih hitrosušečih nadlakih. Taki članki pridejo vedno zelo prav, tako da se že veselim objave :)

      Delete
  4. krasne stvarčice, imam zadnja dva lakića s prve fotke i oba volim... no nisam ih odavno imala prilike nositi :(
    nadam se da ćeš nas počastit recenzijom nadlaka, moram priznati da se nisam nikad susrela s ovim brandom :D
    i paletica mi dobro izgleda, ruž također... uživaj u novim stvarčicama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Hoču napisati recenzijo, sigurno, samo da ga malo više upoznam, sad nema greške, čekam da počinje praviti probleme. ;)

      Delete