Wednesday 23 October 2013

Stone and Grape flowers mani ~ a 3D Metalic Sticker review (ocena nalepk za nohte)

Hey my peeps, this one will again be only in Slovene. Still, you can check out my two manis I did for this review. The base colours were Stone Cold and Catherine the Grape, hence my weird title of the post. :)

***

Živjo! Danes se bom posvetila drugemu izdelku iz mojega paketka, ki mi ga je prijazno poslala Mojadrogerija.si, 3D nalepkam za nohte. Skupno fotko vsebine paketa sem vam že pokazala:


In še close-up nalepk in navodil za uporabo:
 

Uporaba nalepk je sila preprosta. Jaz si pomagam s pinceto, tako da ne poškodujem laka ali nalepke same, in jo preprosto odlepim s plastike ter položim na noht kamorkoli želim. Nalepka se potem prilepi na noht, z nadlakom jo še dodatno zaščitiš, da podaljšaš obstojnost. So pa to res 3D nalepke, so reliefne in se bodo čutile na nohtu, tudi z nadlakom. Jaz osebno nisem pretirana ljubiteljica tega, ampak z nalepkami sem na to računala, tako da me ni motilo.

Bolj me je zmotila precej slaba obstojnost nalepk. Na prvi manikuri so nalepke brez vihanja zdržale dva dni, na drugi manikuri pa zgolj en dan, potem se je vse skupaj v treh dneh zelo poslabšalo. Ko se začno vogali vihati, se ljubezen hitro konča, ker slej ko prej odtrgaš del nalepke, pol cvetka. Na nohtu potem ostane samo lepilo od nalepke, kar je mene osebno izredno motilo, videti je, kot da imaš poškodovan lak. Zakaj se začnejo tako hitro vihati, mi ni jasno, saj je nalepka zaščitena z nadlakom in pritrjena na noht z lepilom. Tudi mat manikuro sem zaščitila z mat nadlakom, tako da nisem pustila nalepke nezaščitene (zanimivo, da mi je ravno mat manikura zdržala cel dan dlje kot nemat).





Drugo manikuro (z vijoličnim Catherine the Grape lakom) nosim tudi zdaj, tretji dan. Na sredincu imam še polovico zgornje rožice, na prstancu tri cvetke spodnje rožice (brez zelenih listkov) in en odpadli listek ter vejico, ostalega ni več. Pusti pa lepilo obliko nalepke na nohtu, kar v teoriji zveni lepo, na daleč pa kot da sem se v kaj butnila ko je bil lak še relativno svež.

Na kratko plusi in minusi:

+ enostavna in hitra uporaba nalepk
+ ugodna cena (1,62€ za celo folijo)
+ lep dodatek k preprosti manikuri, prvi dan obeh manikur sem dobila več komplimentov

- slaba obstojnost nalepk (z eno manikuro en dan, z drugo dva brez poškodb nalepk)
- ko nalepka odpade z nohta, pusti za sabo moteče lepilo, ki dodatno kvari izgled manikure


Jaz svoje manikure rada nosim vsaj 4 dneve, tako da me je obstojnost razočarala. Menim pa, da če želite poskusiti nalepke na lastno pest ali imeti cvetlice za kakšno posebno priložnost, da so dovolj ugodne, da se splača, tudi če morda ne bodo zdržale več dni. 
Če vsak dan menjate manikuro, je pa najbrž obstojnost itak irelevantna, en dan so meni v obeh primerih zdržale. :) Sicer pa mojih standardov obstojnosti ne dosežejo, niti jih ne bi priporočila nekomu, ki želi imeti isto manikuro na nohtih več dni.


Ste že poskusile te nalepke? Ste naletele na isto težavo, je to morda običajen problem pri 3D nalepkah?

Hvala za pozornost in komentarje! 

-----
*Product sent for reviewing purposes, you can read my disclosure here.

2 comments:

  1. Nisam probala ove naljepnice, a ova manikura s Catherine the Grape mi je bolja od ove dvije :D

    ReplyDelete
  2. Teh še nisem probala, sem pa imela ene podobne z zimskimi motivi in so bile kar fajn, čeprav nisem ravno nekaj ljubiteljica nalepk.

    ReplyDelete